Praca


 

Aktualnie szukamy pracowników na stanowisko Doradcy ds. nieruchomości 

Pracując w nieruchomościach masz szansę zaistnieć w branży z ogromnym potencjałem finansowym i rozwojowym. To praca dla ludzi z silnym charakterem, zdyscyplinowanych i wytrwałych ale przede wszystkim cechujących się doskonałą organizacją.

Wymagania:

• ZDEFINIOWANIA że HANDEL to jest to!

• DETERMINACJI w zmianie życia na lepsze,

• umiejętności SŁUCHANIA,

• KOJARZENIA faktów i wyciągania wniosków,

• umiejętności PODEJMOWANIA DECYZJI,

• KREOWANIA rozwiązań

Obowiązki:

• SYSTEMATYCZNE pozyskiwanie nieruchomości,

• utrzymywanie profesjonalnych RELACJI z klientami,

• KOORDYNACJA cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości,

• ORGANIZACJA i monitoring przebiegu transakcji,

• WSPÓŁPRACA z zespołem i dbałość o pozytywne relacje,

• realizacja CELÓW,

Oferujemy:

• usługi najwyższej JAKOŚCI,

• BRAK OGRANICZEŃ finansowych,

• pełne WDROŻENIE,

• SZKOLENIA doskonalące umiejętności sprzedażowe,

• nowatorskie NARZĘDZIA,

• ATMOSFERĘ wsparcia.


Jesteś zainteresowany/a wyślij maila z CV na adres praca@ratajczaknieruchomosci.pl lub po prostu zadzwoń i umów się na rozmowę rekrutacyjną.  731 226 331


Wyślij znajomemu